ח"כ אלקין: "צריך להרים קמפיין בינלאומי נגד רוסיה"

המהדורה המרכזית 1 Comment on ח"כ אלקין: "צריך להרים קמפיין בינלאומי נגד רוסיה"

חבר הקבינט לשעבר ח"כ זאב אלקין ב'מהדורה המרכזית' הערב עם אבי מימרן על פגישת הנשיא פוטין עם בכירי החמאס: "אני מזהיר כבר שנה משינוי מקיף מיחסים של רוסיה ומהתחממות בקשרים שלהם עם איראן. איך הוא מעז ללחוץ ידיים מגואלות בדם?". לדבריו: "אסור לפעול בהססנות. חייבים למחוץ לחלוטין את החמאס כדי שהעולם יראה שמי שפוגע ביהודים לא ינקה"

זאב אלקין צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר וחבר הקבינט לשעבר ח"כ זאב אלקין שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' כשהוא מתייחס להתחממות המדאיגה בין רוסיה לגופי הטרור. אלקין פתח ואמר: "כשהייתי בקבינט ראיתי כמה נזק עושה העיסוק התקשורתי בדברים שלא צריכים לידון מעל גלי האתר". התייחס לשאלת עסקת שחרור חטופים תמורת מחבלים ואמר: "את עסקת שליט לא שילמנו רק אז אלא גם בשבת השחורה".

ובהתייחס לרוסיה אמר אלקין: "אל תקרא לי ידידו של פוטין, זה תואר מאוד מפוקפק ותציל אותי ממנו. אני מזהיר כבר שנה משינוי מקיף מיחסים של רוסיה ומהתחממות בקשרים שלהם עם איראן. מטריד אותי שישראל לא מגיבה בחריפות לביקור ראשי החמאס ברוסיה, אנחנו צריכים להרים קמפיין בין לאומי נגדם".

לסיום אמר אלקין כי "אסור לפעול בהססנות. חייבים למחוץ לחלוטין את החמאס כדי שהעולם יראה שמי שפוגע ביהודים לא ינקה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פוטין הוא מגוג, יקבץ את כולם נגד ישראל, וכשידרוך על אדמת הקודש יהיה רעידת אדמה ויתגלה המשיח, ואז יהיה הסוף של כל הרשעים שימחתו לנצח, וישראל יגאלו לנצח!